Gästbloggning - Ebba

Hej Hej

Jag heter Ebba Backström och är 13 år.
Jag ska gästblogga här för Ellen när hon är i kroatien och hoppas hon har det bra där och jag tror att det kommer tidinställda inlägg från henne.

Jag driver bloggen ebbaabackstrom.blogg.se skriver om min vardag, bilder och outfits.
Kika in så är ni snälla :)

Iallafall, jag spelar innebandy och rider :)
Jag och Ellen lärde känna varandra genom ridskolan, men jag slutade där pga att jag inte lärde mig någon nytt, hade ju gått där i 5 år.
Jag och Ellen har många roliga minnen :)
Ellen är en underbart snäll och omtänksam person.

Ni kanske har några tips om vad jag ska skriva här när jag ska göra inlägg åt er.



Jag & Ellen när vi är på liseberg :)



Här är då jag :) <3

Ha det så bra så länge

/ Ebba

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej! Allt bra med dig? Jättefin blogg! :) kram

2011-08-20 @ 20:06:45
URL: http://summerkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter söta du?:
Spara Info

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0