NY DESIGN!

Denna designen är endast tillfällig. När jag ska till kroatien så lär jag behöva göra 28 inlägg för ni ska få typ 2 inlägg per dag. Har ungefär 30-40 läsare varje dag så känner att det kanske inte sitter fel att ni får något att läsa för jag måste verkligen ta tag i bloggningen. Så kan ni får läsa detta kommer ni få mer av:


* Kläder
* Mina golfdagar
* Tips och test. ( Kommer testa nya saker i ett videonlägg eller med bilder)
* Inte så mycke där jag berätta om mina dagar t.e.x hej bloggen idag var jag och bade var varmt puss. Utan med ett annat språk om jag vill skriva om dagen.
* Mer bilder (för övrigt är min kamera sönder använder min mobilkamera, i kroatien kommer jag därimot få låna jenniphers kamera, tack syster!)
* Bilder när jag spelar golf nyinköpta grejer o.s.v!

Detta får duga så länge!!

Tumblr_lnfdxidwti1qcxmejo1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter söta du?:
Spara Info

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0