Dag 2

Dag 2 - Min favorit årstid och varför.
Dag 3 - 5 saker jag vill  göra innan jag fyllt 30.
Dag 4 - Min bästa resa
Dag 5 - Mitt favoritprogram och varför.
Dag 6 - Bästa filmerna enligt mig.
Dag 7 - En bild på mig själv föör exakt ett år sen.
Dag 8 - Bilder på mig från när jag var liten.
Dag 9 - Typ av killar jag faller för.
Dag 10 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 11 - Om jag fick välja så skulle min framtid se ut såhär.
Dag 12 - En dålig vana som jag helst hade varit utan.
Dag 13 - Mitt drömjobb.
Dag 14 - Något jag ser fram emot
Dag 15 - Min familj





Sommaren!!

Jag älskar sommaren och speciellt nu i detta skit väder!
Lite bilder från sommaren:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter söta du?:
Spara Info

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0